زیرساخت مدیریت فرآیندهای کسب و کار

نرم افزار های اتوماسیون اداری و خدمات دولت الکترونیک

زیرساخت مدیریت فرآیندهای کسب و کار

نرم افزار های اتوماسیون اداری و خدمات دولت الکترونیک

سیستم گزارش عملکرد و آمار تحت وب فرزین

سیستم گزارش عملکرد و آمار تحت وب فرزین

 

این محصول در واقع برگرفته از یک تکنولوژی جدید در تولید فرم‌های گزارش عملکرد و فرم‌های دارای شاخص‌های آماری، اقلام آماری، اقلام اطلاعاتی و همچنین جمع‌آوری اطلاعات (Data Gathering) از واحدهای مختلف درون و برون سازمانی می‌باشد. با استفاده از این سیستم مدیران می‌توانند، فرم‌های مورد نظر برای جمع‌آوری اطلاعات و اقلام آماری را بر روی شبکه LAN ،VPN و یا اینترنت قرار داده و نسبت به دریافت اطلاعات از واحدها و یا سازمان‌های زیرمجموعه اقدام نمایند. همچنین بر روی داده‌ها و اقلام آماری جمع‌آوری و تأ‌یید شده، می‌توان شاخص‌های آماری را تهیه نمود.

علاوه بر آن با استفاده از وب سرویس‌های موجود، امکان برقراری ارتباط با پرتال سازمان کاملاً فراهم بوده      و با استفاده از آن می‌توان فرم‌های جمع‌آوری اطلاعات را توسط پرتال تهیه نموده و ارتباط بین فرم‌های پرتال و فرم‌های سیستم را فراهم آورد. در این روش پس از ورود اطلاعات در فرم‌های پرتال، این اطلاعات به‌ طور خودکار در فرم‌ مشابه در سیستم وارد شده و در اختیار پرسنل مربوط قرار خواهد گرفت. همچنین در صورت نیاز به گردش فرم‌ها در سازمان، این سیستم با اتوماسیون اداری فرزین به طور یکپارچه عمل نموده و از       این طریق می‌توان بر روی این فرم‌ها کلیه اعمال تأیید و بررسی مدیران را نیز انجام داد.

در نهایت با تهیه انواع گزارش‌های مدیریتی و آماری مورد نظر بر روی این داده‌ها و تحلیل آنها، می‌توان گامی مؤثر در افزایش بهره‌وری و رسیدن به موفقیت سازمانی برداشت.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد